INGEN KOM NER

hehe okej det blev ett litet inlägg idag också :P (hoppas ni orkar läsa alla dessa ointressanta inlägg)
men jag ville bara meddela att jag har beställt min julklapp till mej själv xD haha jag fick lite dåligt samvete när jag hade beställt och då sa jag att det kunde vara min julklapp till mej själv och då mådde jag inte lika dåligt ;) (nu får jag bara vänta med att öppna det till julafton :S)
det kommer bli den bästa julaftonen evahh! ;D haha

GUSTAF NORÉN SKA VARA MED I EN FILM!!!!
den heter Ingen Kom Ner och verkar vara typ nån lite halvskräckis :P
Den kommer ut på Vintern 2009! och OJ vad jag längtar <3<3<3
Ända sedan jag såg Train On Fire videon visste jag att han hade det i sig :D
Detta är ju PERFEKT <3
Här är trailern :D
 

PERFEKT
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0