jag hatar tält

tjolahopp

just nu känns min mage som något väligt stort och ont! jag har nog ätit för många skumtomtar :P det är förövrigt väldigt gott <33
Igår var jag & Julia på Karl Johans Skolas julkonsert. jag kollade på konserten för första gången, det kändes knäppt.. okej, nu tycker ni säkert att jag låter jätte typ.. självsäker eller nåt, men det var mycket bättre förra året! när vi var med <3 (det går utför med karl johan (skoja)) asså ja, och det är inte bara jag som tycker det för hanna wallin hade träffat Barbro Gustafsson igår och typ det första hon sa var att det var mycket bättre förra året :D haha
Jag saknar Karl Johan <3 så sjukt mycket minnen! alla konserter! Dom saknar jag mest av allt <3 asså stämningen på repveckan.. fjärilarna man har i magen innan man ska uppträda för resten av skolan. äeehh gud! det är saknat <3

Idag har jag bestämt mej att vi ska skriva klart det där dumma manuset! banne mej ;D haha! Vi ska ju ha luciashowsträning idag dårå.. förra gången satt jag jättelänge och frös med musiken :( det var tråkigt

men nu ska jag lyssna vidare på Creep med Timo Räisänen <3
Det är dagens låt!

FÖRSTA ADVENT
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA ALLTSÅ DAGENS ORD JAG ÄLSKAR DET!





och timo. och jag älskar att jag slipper sakna min förra skola, haha. din blogg är fin karin. jag tycker det. du med. du är fin alltså. puss!

2008-11-30 @ 18:16:25
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0