He Does'nt Look a Thing Like Jesus

tjohoo :)
Igår var jag + elin, sandra, helga, märta & frida på Paaacoooos! <3
maten där är mycket god <3
jaja hehe det var intressant :P

Idag har jag faktiskt inte gjort någonting :P menmen man behöver såna dagar ibland som Daniela säger.
Dagen började iaf med att pappa stog och råringde på dörren klockan 9! Way To Early!
Speciellt med tanke på att jag är Sveriges största sjusovare och så gick jag fakiskt upp 9 igår med... menmen det var inte bara pain in the ass, han hade nämligen med sej en chokladkalender :D hahaha
Min pappa är väldigt underlig ibland.. av alla de saker han kunde ha med sig så väljer han en chokladkalender.
Det är ju för tusan fars dag, han ska ju inte ge mej saker :D haha


om du känner för det så kan du ju klicka på den här vackra saken ;)
det är faktiskt bara 700 poäng kvar till ACE! /mandodiaotetetete.gif

Kommentarer
Postat av: Moa

Karin Rönnberg. Som tack för att jag lånade NSTLOD till dig & som tack för att jag pratar om Mando med dig när alla andra vill prata om skolan och politik, och som tack för att jag faktiskt tycker om dig på riktigt... så får du hjälpa mig med poängen. Kan vi inte ha en mandodiao.com-dag? Jag behöver dig. Och blablabla. Jag är en tönt.

2008-11-09 @ 17:34:15
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: helga

pacoooos! <3

2008-11-10 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0