But now they feel like Mondays

tjjaaa.

Idag var det skola igen. Helgen var för kort men jag ville ändå att den skulle gå fortare.. jaja hehe jag är komplicerad.
Samhällskunskapen var rolig :D haha (för en gångs skull)
På lunchen fick jag uppdraget att tvätta Julias skjorta bara för att jag var den enda som hade ätit upp :D haha men det gjorde inget jag är ju supertvättaren, jag fick faktiskt bort ketchupen! :)
Resten av skoldagen flöt vell på som vanligt.. men engelskan var fin :) eller nä inte själva lektionen utan LISA & JESSICA spelade så fina låtar <3 jag blev glad.
Men förövrigt har jag en känsla i magen.. jag vet inte vad det är men jag tror att det har med dej att göra.. usch jag känner mej bara patetisk och töntig men jag har ingen aptit och har inte varit hungrig på typ 4 dagar nu.

Jag får hoppas att det blir bättre snart :P eller det lär det bli, iallafall om 8 dagar <3 lääängtar :D

XOXO
KARIN

Kommentarer
Postat av: Paolos fru

karin vi är patetiska tillsammans.

Jag kan inte heller äta och stört.

men vi ser framemot Pelle cindy duetten! RIGHT :D?!

vi fix it! ;D:D:DDD:D

diggar din blogg karin du är skön <3

2008-11-17 @ 16:05:02
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag beundrar dig för att du kan bli kär i riktiga personer iallafall karin. Jag kan inte. Ivartfall, jag tycker om dig ock snart blir det roadtrip hjärta. Jag missade alltså jessica ock lisa fan. Puss.

2008-11-17 @ 19:33:33
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0