Band vs. Norén

tjaa i'm here again :P

trevlig dag idag. Förutom tandläkaren.. hon var läskig, som vanligt.
Dom frågar alltid samma sak: varför har det blivit så här? vad ska man svara på det egentligen? Jo såhär ligger det till!: Jag brukar med jämna mellanrum gå till sockerskålen i köket och smörja in mina tänder med socker.. NEJ! Jag sa att jag kanske hade varit lite slarvig med borstningen så sista tiden. Då sa hon att så var det inte alls! Hon kunde klart och tydligt se att jag hade varit noga med borstandet. Hur fan kan hon veta det? :D haha

När jag kom hem såg jag att jag inte var den enda i hela världen som hatar vinter och snö! jag delar nämligen åsikt med Viktor Norén ;D haha. Ärligt, det är det värsta som finns! uscha! Bitande kyla som verkar sprida sig genom blodet och ta över ens hjärna så att det enda man kan tänka på är hur mycket man fryser! man kan inte gråta heller för då kommer typ ögonen frysa till is :P Det är myyyyycket värre än att typ ligga i sin säng och inte kunna sova pågrundav värmen!

De här bilderna är sjukt lika! Erkänn!
om man inte är 100% insatt i Carl Noréns ansikte så kan man nästan inte se nån skillnad.
Den som alltså INTE är kalle är Alex Band i bandet The Calling


LOOKALIKE
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

det är ju jobbigt att steka på stan!

2008-11-25 @ 20:03:47
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0