Viva la France

idag åker jag!! eller ikväll men endå ^^ ikväll åker vi alltså till Arlanda i Stockholm och stannar där över natten (på hotell alltså, inte som i The Terminal) och imorgon klockan 10 lyfter vi och är on our way till frankrike <33
Jag kommer hem 23 juli :)

Igår satt Jossan, Sandra och jag utanför Cosmos & Loops box och gjorde om hästarna till människor xD de va askul :D haha
Cosmos är bla. Harry Potter & Danny i Grease ;) <3 Ikaros är Malfoy, Jaruza är Bellatrix Lestrange & bitchen i Grease ;) Batosta fick oxå vara med på ett hörn, han fick vara Dumbledore :D schvinekul

Igår såg jag ännu en film :P Plutonen. Den var ganska bra men jag tycker att The Deer Hunter är mycket bättre. en positiv sak var att Johnny Depp var med :D men han hade en shit liten roll, han sa inte så mycket, den första repliken han hade i hela filmen var på vietnamenska xD haha


Sandra, Cosmos & Jossan.
bilden är tagen i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0