Allsång och Howlin'-lookalike

tjabba ;)

idag har det inte hänt så mycket.. jag har typ slappat hela dagen.. de va skönt :D
ikväll blir det inte bättre :P har en helkväll med Allsång på Skansken och Morden i Midsommer <33
öjöj nu börjar Allsången.. babsan äger :D haha.. förövrigt så äre inte så bra artister ikväll ^^ dom ända som är ganska okej är Brolle och Amanda Jenssen :P HAHAHAHAH FJORTISAR!!! för sköna xD för er som inte fattar kom de just in två skådespelersor som skulle föreställa "fjortisarna vid staketet" haha :P
snart kommer mamma och Sandra hem från stallet och då blir det grillspett! de sitter inte fel liksom.

igår var det barnsligt kul hemma hoss hanna :D kändes lite som ett av dom där barnkalasen man va på när man var typ 10år :P  och jag var jättestolt över min fina present: Simpson DVD & Mora Träsk DVD *stolt min*
Jag hoppade in på ekershallen på vägen till hanna och införskaffade denna fina gåva.
Framme vid kassan så kollar jag runt på människorna som befann sej i affären och fick syn på han! Howlin' Pelle Almqvist!! stog typ helt fryst, jag råglodde! Den enda skillnaden mellan han jag såg (han var alltså inte den RIKTIGA pelle) och pelle var dialekten och hårfärgen :P samma Ögon(!), näsa, mun, hela kitet. <3 öjöj

Nu har jag inge mer o skriva om så jag tänkte lätta mitt brinnande musikhjärta :P
favvolåtarna just nu: lets dance to joy division - the wombats
                                     perhaps vampires is a bit strong but.. - arctic monkeys
                                     d is for dangeorus - arctic monkeys
                                     lost (akustiska) - coldplay
                                     the scientist - coldplay
                                     hate to say i told you so - the hives
                                     diabolic scheme - the hives
                                     the age of the understatement - the last shadow puppets

skepp ohoj sodastreamad oboj... ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0