helgas sommarstuga

igår - idag var jag ju somsagt i Helgas sommarstuga med Helga, Sandra, Hillevi, Kajsa & Fanni :P sköjj vare ;)
badade ingenting, jag orkade inte byta om och krångla :P de blev studsmatta, kubb, grillning och andra "lekar" istället haha ;)
Nu är jag dödstrött så jag lägger bara in lite bilder från igår och sen slänger jag mej på sängen ;) på tal om sängar så sov jag i vääääärldens skönaste soffa igår <3 dom andra små töntarna envisades med att sova allihopa i två små sängar. Jag nöjde mej med soffan ;)


vi grillade flintastek och vego-burgare


yeeeey <333 (satt o bläddrade i en tidning vid grillen och hittade detta)


mina absoluta favoritskor <3 synd att dom är så smutsiga bara :P

tack o hej leverpastej! <3


Kommentarer
Postat av: helga

mohahha , men de var trångt o sova i sängen :P men soffan är ännu obekvämare ;)

2008-07-12 @ 15:23:48
URL: http://helgalundberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0