The Deer Hunter

oooooh guuuuud <3 igår såg jag en av världens bästa filmer! såklart vare en krigsfilm :P jag har en grej för krigsfilmer, jag älskar dom! Filmen heter The Deer Hunter och handlar om tre helt vanliga killar/män som bestämmer sig att ta värvning i Vietnam kriget. jag vill inte avslöja för mycket men det är en väldigt bra film med ett starkt budskap och den är sjuukt sorglig i slutet :'( några av skådespelarna är Robert Dinero, Christopher Walken & Meryl Streep. alla är sjukt bra men den som jag tycker gör bäst ifrån sej är Christopher Walken! Den måste ses av ALLA!!


Christopher Walken spelar en kille som heter Nick.

Okej, nog med filsnack nu :P
igår jobbade jag med att måla om i stallet tillsammans med Sandra, Elin & Anna :) de gick superbra och pengarna bara rullllar in :D idag jobbar jag oxå, men de e bara sandra och jag som ska göra de vanliga; titta till hästarna, släppa ut och fixa till hästarna som står inne mm..
efter förmiddags passet idag så red vi Totte och Cosmos, jag värmde upp Totte och sedan red jag Cosmos <3 det var aplängesen jag red Cosmos så de va skojj <3 efter vi hade varit i ridhuset så gick vi ut en sväng, de blev blandannat gallop och träd i ansiktet :D haha
Snart ska ja dra upp till stallet igen för att jobba klart.. längtar till på onsdag <3


Cosmos är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0