love means never having to say you're sorry

just det!

Stekande värme och alla sommarlinnen i smutskorgen.. lessen gubbe :(
Jag håller på och smälta iväg (bokstavligt talat), jag svettas som en häst med vintertäcke :P
Idag vare planerat ett badbesök i karlslund men icke sa nicke, mamma sa att de skulle bli oväder :/ vi får se om det blir till att bada imorgon istället ;)

Nu är jag faktiskt ganska trött på mina röda naglar.. ska nog ta en runda på stan snart och plocka upp ett vitt lack :) känns sommrigt och fräscht!

det blev ett väldigt kort inlägg idag :P men det finns inte så mycket att skriva om dagar som dessa :P
jaja byebye
Karin

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har sån här nagellack mojjs som ni hade med i skolan en gång.

3 st oanvända.

intresserad?



ja är ju inte direkt sån människa ;)



men puss

2008-07-29 @ 00:28:36
URL: http://hannihest.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0