when will those dark clouds disappear?

Nu är Moa här!

Jag lyssnar på Angie med Roling Stones och har precis sett Mandos nya video till Dance With Somebody! :D den rockade fett <3 Dom såg så underbart koncentrerade ut :D speciellt Gustaf <3 och Björn, gud vad snygg! :D och när dom "dansade" xD fett <3

Kolla in det här videoklippet: Dance With Somebody



Idag har det varit luciatåg så att det sjunger om det (bokstavligt talat) :D det var trevligt, och kul när jag gjorde värsta tonartshöjningen mitt i en ton, Hanna skrattade (det gjorde jag med) jag skrattade ganska mycket mitt i låtar, jag kanske förstörde lite men det gör inget :D haa.
Henrietta spelade upp en massa låtar hon hade skrivit själv (i ett lusthus inte på luciatåget) och jag fick värsta inpulsen att spela med, så jag högg tag i en gitarr och spelade med! :D det lät förvånansvärt bra! asbra faktiskt! så vi spelade in den :D Henrietta på Piano och sång och Jag (Karin) på gitarr :D


en smurfbild på moooooa

Ikväll spelar Johnossi på satin, M&K ska stå utanför och lyssna ;)

M&K
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

snyggsmurf allttzzzååå <3<3<3<3



skoja





JOHNOSSI

och ja

dance with somebody

<3

2008-12-13 @ 10:15:51
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, det bästa i videon är ju Mats 0.59-01.01 typ, höhö! :D & så ser ju grabbarna för jävla heta ut också! :)

2008-12-13 @ 20:58:33
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: sara

svar: nej det kan man inte tyvärr!

2008-12-14 @ 18:51:41
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0