Watch me Shine, As all the Lights Closes Down

tjohoo nu har mitt ACE-paket kommit precis som jag förutspådde :) det var väldigt trevligt
På tal om Mando så har dom gjort om hemsidan :D:D sjuuukt snygg varen med nytt spel och allt :D <3 nu fattas bara en spelning i hemlandet! Det skulle sitta fint nu.

Det var en blandad dag idag :P
Jag spottade på Sofia idag! :O det var verkligen inte meningen! haha jag skulle säga på skoj (asså jag skulle ge ett exempel på en grej) och sa Tja Fetto!! och det kom värsta fontänen :O haha jag skojjar inte det var läskigt! Och Lisa suger på gissa låten:

Lisa: Vem är det?
Karin: Damien Rice
Lisa: jahaa men jag har bara hört Cannonball med honom.
Karin: ehm... det här är Cannonball.

hahah jag dog.
det var trevligt på engelskan med lite gammal hederlig mim ;)Jag tog Imagine-revansch! muahaha! nu ska jag äta lillebrors bästa kolablandning :D den rockar fett!

Igår var det ju som sagt luciashow :P det gick ganska bra förutom att vi ändrade replikerna hela tiden och blandade ihop två nummer :P det var lite knäppt för jag var inte nervös för 5 öre, jag var tvärtom lite för onervös (eller nåt) haha jag brydde mig inte att jag sa fel och grejja :P men det är väll bra heeh
Igår kväll

Imorgon släpps Dylan biljetterna och jag kommer sitta och spänna mig ända tills mamma ringer och bekräftar att vi har dom!

Ännu ett ointressant inlägg från karin rönnberg
OVER AND OUT
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0