Got me a ticket and i won't be long

tja!

Nu har jag ju somsagt jullov och idag sov jag fram till halv ett :D haha det var superskönt och behövligt. framförallt eftersom att jag ska jobba imorron för första gången på typ 2 månader  :( jag hatar att jobba.. speciellt när det är kallt.

menmen Igår var vi somsagt hemma hos Julia och hade julklappsbyte :) vi var en hel bunt människor som jag inte orkar räkna upp :P jag kan förresten inte ens namnen på alla som var med :P
Jag fick dock bara en julklapp. Ett förstoringsglas i plast :D <3 Jag ville faktiskt ha det! det känns ganska tufft att ha ett förstoringsglas, även om det är köpt på brio :D haha!
Senare skulle vi åka hem.. alla örebroare fick tydligen inte plats i bilen och alla hade tydligen redan "paxat" platser så hanna och jag fick klura ut ett eget sätt att ta oss hem.. det krånglade ganska mycket och efter 1 och en halv timma, en jävligt lång och förvirrande promenad, och två sura tjejer kom mamma och hämtade oss halv 2 på natten i kumla..
inte så värt..
Det är inte mycket som inte jag och hanna har varit med om tillsammans :D haha <3

En superbra grej igår: jag hämtade ut min Mando biljett!! :D Nu känns allting mycket verkligare <3

Några bilder från igår:

biljetten och mitt förstoringsglas :D <3

kumla at night..


Nu är det 5 dagar kvar :D <3

Idag ska jag bara slappa och njuta av ledigheten!
Kanske baka lite julgodis ;)

FÖRVIRRAD
KARIN

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA snygg bild

ne fyfan asså karin<3

2008-12-20 @ 17:50:42
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0