If I cry one tear for my daddy I stole it off a crocodile

juste! det första jag möttes av igår när jag hade kommit hem (jättetrött och jättehungrig) var en hyperaktiv sandra som sa: "Vill du följa med mig och Anna på bio????". Jag suckade, men självklart ville jag det. Det var ju gratis
Mamma har nämligen fått typ 6 gratisbiljetter på SF av sitt jobb. Detta utnyttjas, oh yes.
Australia var tydligen den valda filmen.
Den var bra. Dock inte mer än bra. Eller jo, eller jag vet inte :D hehe jag har ju helt klart sett mycket bättre filmer.
Bara för att ni ska få en liten uppfattning om vilka filmer jag gillar (förutom musik DVD:er som Down In The Past & Tussels In Brussels) har jag gjort en liten lista över favoriterna.

1. The Deer Hunter
2. Hair
3. Forrest Gump
4. Pearl Harbor
5. Gilbert Grape
6. Försoning
7. Stolthet & Fördom
8. A Beautiful Mind
9. Amadeus
10. Åter till Cold Mountain

Andra filmer som är sjukt bra men jag vet inte riktigt hur jag ska rangordna dom:
HELP!, Brokeback Mountain, I'm Not There, Crash, Cinderella Man, Love Actually

okej, det där var långt ifrån alla jag gillar men jag har glömt bort de flesta :P hehe
Jag är kanske knäpp, men jag älskar verkligen filmer som man gråter till :D vetinte varför men det är så skönt :D haha
oj vad knäppt detdär lät :S förlåt

Kommentarer
Postat av: Moa

haha men jag älskar också gråt-filmer1!! spiderman, åh ja





fast love actually, jag dör. bästbätbäsbsbsbäBÄST!

du har bra filmsmak

och musiksmak

vi är bäst

2008-12-28 @ 15:38:39
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0