say whatever you have to say.

hejsan
För tillfället sitter jag och kollar på Narnia! :D den är bäst ;)
Jag dricker julmust och äter Lillebrors Bästa Kolablandning <3 mumms.
Julkänslan är på topp!

Idag var det till att ha genrep och pynta till Luciashowen imorron. Pyntet blev ganska bra och hyllan som Sofia och jag ska sitta på var stabil och mysig med en julgran brevid och paket och grejjer ;) Men både jag & Sofia är ju relativt sjuka (vi är ju inte typ koma-sjuka men man hör ganska tydligt när vi pratar att vi är förskylda) fasst jag får dricka mycket varm saft och hoppas på det bästa. Varm svartvinbärs-saft är dunderbra mot en dålig hals, och så är det sjukt gott och mysigt att dricka. Jag känner mig så vuxen när jag dricker det :D eftersom att jag inte dricker varken te eller kaffe så känns det lite speciellt när jag håller i en kopp med något varmt i xD haha
Imorgon är det alltså Luciashow. känns faktiskt mindre stressat än föregående år.. Förra året var alla panikslagna men iår går allting ganska smidigt.. förutom att det typ fattas snabba funktionärer som kan bygga hinder och grejja. Menmen, vi får väll ordbajsa lite :P   Det hände förresten en otippad grej på genrepet idag :P (världens snällaste häst) Wendy bockade av Anna-Klara :D haha det var lite kul.

haha jag såg nyss dendär BLOSSA reklamen ;D
B-L-O-S-S-A pussa på en gamling medans man lussar på ett ålderdomshem xD jag dör

Jag är förövrigt jättearg på migsjälv! :( Johnossi var ju på P3 live igår och jag hade ställt in en påminnelse på mobilen och Moa skickade ett sms och allt! men jag hade inte ljudet på så jag märkte ju inget av detdär och jag har sveriges värsta minne så jag kom ju inte ihåg det heller :( där sumpade jag min chans att få höra Send More Money live :'(

dagen låt är iaf Mr. Maker & Sway med The Kooks



OINTRESSANT
KARIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

the kooks for äva

2008-12-07 @ 13:38:30
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: sara

svar: haha uf cour'se u are hot in ur santa suit! :D

2008-12-07 @ 19:35:24
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0