ett gott skratt förlänger livet.. typ

haha min syster kan vara liiiite rolig ibland ;) Eller egentligen så var det inge kul men jag var i ett sånt tillstånd så att jag skrattade åt allt :P
Vi satt i köket och jag spelade lite Mando b-sidor för henne, så kom jag på den briljanta idén att hon skulle få gissa vad alla i Mando, Sugarplum, Hives osv. hette :D haha det var verkligen kul! Vi gjorde så att jag sa den första bokstaven i deras namn så fick hon gissa därifrån. Jag började med att visa en bild på Mando.
Det första hon sa var att hon tyckte att Carl-Johan såg ut som ett litet barn xD Och hon gissade på Casper tre gånger :D haha, Samuel hade hon ingen aning om. Hon sa typ Sam, jag ba: nästan, lägg på några bokstäver. Hon ba: Samantha?.
Tillslut fick jag hjälpa henne med att säga att det  var ett helt vanligt svenskt killnamn på S, hon ba: Zlatan?
jag dog xD

Jonas tyckte hon såg ut som en gris... det tyckte jag var elakt!
Hon tyckte också att Chris och Vigilante såg ut som raggare och att Victor såg ut som en i hennes Kemi-grupp. Då blev jag intresserad ;) hihi


Zlatan

I detta tillstånd förklarade jag också för mamma vad som gällde på Peace & Love.
jag ska göra en bok till henne med bilder på fina människor som hon ska hålla utkik efter och om hon fick syn på nån av dom skulle hon ringa mig snabbt som ögat.
"Men du svarar ju aldrig i telefon"
När det gäller sånt svarar jag.. tro mig!
Hon sa att hon skulle gå fram till Gustaf om hon såg honom och säg: "du, jag känner igen dig.. är du nån kändis?" och sen skulle hon be honom att ta en bild tillsammans med henne xD jag skulle antingen dö av garv eller döda henne för att hon inte ringde mig om hon gjorde så

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHH zlatan!

2008-12-31 @ 12:26:21
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahah! Zlata, javisst, det vanligaste svenska namnet som börjar på S som finns! xD



Men Sam är så jävla sööt! :D

2009-01-01 @ 21:17:31
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0