I just like to live a little lustful life

haha jag sitter och kollar på Svensson, Svensson. Det är bäst :D Gustaf rockar fett!

Menmen.. jobbet idag gick ganska bra faktiskt.. mycket bättre än förväntat ;)
Efter det åkte mamsi & jag till posten för att posta täcket och tränset som vi har sålt. Jag gjorde en chockerande upptäckt! :D:D
Det finns ett område i Falun (som ligger i Dalarna) som heter Gustafs xD det var dit vi skickade täcket. det var lite kul!
Sen åkte jag, mamma & Lotten till systembolaget ;P vi köpte glögg för hela slanten! Inte för att jag ska ha nån äcklig glögg. Glögg är bara gott med typ fem kilo russin till :P

Nu har jag precis gjort Mozart-bollar och lyssnat på min hemmagjorda julskiva :D
Om ni undrar hur den låter så kan ni ju kika på låtlistan här:

1. Happy Xmas (War Is Over) - John Lennon
2. Christmas Could Have Been Good - Mando Diao
3. Have Yourself A Merry Little Christmas - Coldplay
4. Thank God It's Christmas - Queen
5. Silent Night - Damien Rice
6. Don't Shoot Me Santa - The Killers
7. Is This Christmas? - The Wombats
8. I Guess It's Christmas - Ronan Keating
9. All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
10. A Christmas Duel - The Hives & Cyndi Lauper

(förlåt för mariah låten men den känns så sjukt mycket karl-johan julkonsert på nåt sätt)

Jag har fått en Dylan skiva av pappa :D (den är dock bränd..........)
Mamma höll i ett skivomslag till typ ett dataspel med monster eller nåt sånt och sa att pappa hade lämnat den till mig.
eeeh.. aha tänkte jag :p Och när jag öppnade såg jag att det stog lite slarvigt och felstavat på skivan "Bob Dyland" xD hahah pappa är skön. Han tycker att jag har bra musiksmak. då blir jag glad :D

Snart ska jag duscha. Det är julfrukost i stallet imorgon bitti :P
Nu Tänkte jag lätta upp stämningen lite med ett av mina favoklipp med Johan Glans :D haha Jag älskar honom <3 han är den bäst komikern i hela sverige! Klippet kanske inte är superkul, Men jag tycker det är kul. Det är Johan och Henrik Schyffert i en loge :P Jag kanske har konstig humor ;P hehe enjoy <3



jag kan inte sluta tänka på dig..
What have i done to fall so hard for you?

PÖZ
KARIN

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jaa, Johan är skön!

Åh, fin julskiva! De två översta låtarna är bäst, sen kan jag inte rangordna riktigt..



Bob Dyland? xD

2008-12-21 @ 17:42:04
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0