The love I had in store you raped for more

Jag orkar inte med detta! Okej, det är fint att man har egna åsikter och saker man tror på men jag tycker att det kan bli lite väl mycket :(
Jag vet inte om det är sant eller bara typ ett "rykte".. menmen jag ska fan inte deppa. Det är bara jag som är töntig och går och kärar ner mig i en kille jag knappt känner.. åh vad töntig jag är. jag dör

Jag var hemma hos Tess idag med några medlemma ur det gamla kj-gänget, eller inte alla, det var bara jag, frida, tess & ida ;) hihi det var kuuulis! Speciellt när vi inte kom ur hissen xD det tyckte jag var väldigt kul. Och tess sa en rolig sak: "hej jag har en stor k** men jag tänker inte använda den"
eller ja det kanske inte var såå kul men jag skrattade :D

Nu kollar jag på körslaget :P kanske inte världens bästa program med Timo Räisänen är ju med :D han har en silvrig kavaj! han är snygg! jag kanske ska satsa på honom istället ;) heheh

Imorgon ska jag och mois till Stockholm! ;D jag är sjukt taggad :D haha jag känner mig som ett litet barn. Men det kanske beror på att jag bor i händelserika örebro och inte vistas i stora fina städer som stockholm så ofta ;)

menmen vi hörs väll nån gång <3
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

TÄNK PÅ MIG JAG BOR I KUMLA!!!!!





hahaha :( och han är läskig och du är snäll och imorgon blir FETT.

2008-12-26 @ 20:44:06
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

hahaha i died in the elevator!



"hej jag har en stor k** men jag tänker inte använda den"



hahahahahhahahhaha bäst!

2008-12-27 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0