the answer my friend, is blowin' in the wind

jag behöver skriva ett till inlägg. jag kände inte att jag fick ur mej allting i förra ;D

Det var Öppet Hus på Risbergska Skolan idag :P Jag spelade CLAVES xD haha. Det sög inte riktigt lika hårt som jag hade trott :D haha Julia G rockade fett med feta människor på sång! och moa på piano och julia på gitarr och lisa på "snötrummor" och henrietta på sång och alla rockade fett <3 Sen gick vi runt lite, fick fikabiljetter.. alla i mitt "gang" fick blåa biljetter men Julia och jag fick röda.. de blåa var Café Väst och de röda var Café Öst (det skulle symbolisera berlinmuren) Dom andra gick och fick värsta jättegoda kladdkakan på västra sidan och fick sitta ner med ljus och allt mysigt och jag & Jullis fick gå in i en typ 10cm ruta och ta en skorpa... -.- det söööög verkligen :D haha! lixom vad väljer man? kladdkaka eller skorpa? xD ääeh det var inte så värt

Det hände förresten en mycket rolig sak (eller ni kommer säkert inte tycka att det var kul) När jag, Moa & Daniela var hemma hos mej innan öppna huset :P Moa & jag hade svinkul med mina utklippta gustafar & björnar & Victorar mm (bilder ser ni här nedan). Daniela frågade om hon fick ta en pepparkaka och jag bara: "JAaRRRRRÄÅÅÅÅ!!" (ni vet så där astaggat) hahaha det var kul.

   
(den sista bilden är på min enormt snygga byrå <3 med min favogris som moa tycker ser fransk ut)

mamma och moas mamma planerade Peace & Love idag på öppna huset :D:D  haha det kommer verkligen bli dunderfett med Scanic hotellet och hela kitet!
lääängtar <3<3<3

jag är sjuk :( det suger verkligen jättehårt! jag vet inte om jag klarar av att leva med mig själv ibland :P förskylningen tar över min kropp.

(ni fick dagens ord i förra inlägget)
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahha allltså JAAARRRÅÅÅÅ du är kooolis KARIN <3

2008-12-05 @ 09:07:45
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

ojoj älskar dina lp skivor, i want! :D

2008-12-06 @ 17:14:23
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0