Now hear the bluebird whistle hymns like

Tjjaaa

Dagen började med att jag vaknade och märkte att alla lampor i hela lägenheten var tända, det kändes lite knäppt eftersom att Mamma för tillfället befinner sig i Amsterdam och det var jag som släckte ala lampor innan vi gick och la oss.. menmen jag frågade ut sandra och hon sa att hon hade vaknat, tänta alla jävla lampor i heeela lägenheten (tillochmed adventsljusstakarna), satt på teven och sedan gått och lagt sig. jaja heh det var lite knäppt tänkte jag.

menmen dagen flöt på ganska bra.. Micke frågade klassen på klassrådet vilka som dricker julmust i klassen. *MOAS OCH KARINS HÄNDER FAR UPP I HIMLEN* "VIVIVI!!" hahahaha julmust=drog <333

Jag och Linnéa Smårs taggade lusthus och risbergska-korridors-promenad medans de andra hade geografiprov :P det var ganska skönt! det var alltså så att jag har helt tappat bort min Geografibok :O:O jag har verkligen letat överallt men den är put väck! Vi kom fram till att det finns nån sorts bokmaffia som äter upp våra böcker.. typ ringar in våra ansikten på kort och planerar att ta våra Geografiböcker så att vi inte klarar några prov :( sånt gillar vi inte!

Efter skolan hade jag och Moa bokat en musiksal så vi spelade lite :P Moa på piano och jag på bas & sång så körde vi igenom Sheepdog och The Band :D hihi det var superkul! med tanke på att jag inte är jätteskillad på något instrument så är jag lite stolt ;) haha (tönt-karin)
Sen åkte jag till marieberg med min syster Sandra :) det var ganska trevligt :P förutom att det Marieberg jag en gång kände har förvandlats till en labyrint :( och jag har ju inte superbra lokalsinne ^^

SKILLAT
KARIN

Kommentarer
Postat av: Frida

Höhö, julmust är ju gott juu :)



Gud vad mysigt det låter att ha bokat en musiksal och spela Mando! :D

2008-12-17 @ 23:33:48
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

JULMUUUUUUUUUUUUST !!!!!!!! hjärta

2008-12-18 @ 14:02:02
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0