Rudolf the red-nosed raindeer

tjohoo :D haha jag skrev inte det jag hade tänkt att skriva i förra inlägget så det får bli ett till!
Idag har varit en väldigt bra dag :) men det verkar som om alla andra har pms :D haha (tillochmed henry :O och hon brukar inte ha det) men det gör inget ;) Ensembeln rockade fett! JAG rockade fett! (haha not) Jag spelade elgitarr på Rudolf med röda mulen, vi hade Björn istället för Anders (och han var faktiskt lite bättre... säg inget), men iaf det rockade fett! haha nu har jag skrivit det ett antal gånger och det känns som om det här inlägget kommer spåra ur.
Men iallafall. efter historian (som spenderades med Unni & Henrietta i bibblan) så var det körträning inför lucia :P
och nu sitter jag här ;)

"Basshunter Thyresson"

Jag vill se Brokeback Mountain, dricka julmust och äta lussebullar! det skulle göra min dag, men tyvärr så har jag varken, BM-filmen, julmust eller lussebullar..
Jag hara bara sett Brokeback Mountain EN gång :O det är fail!

KARIN

Uppdatering: Mamma fixade julmusten och lussebullarna <3

Kommentarer
Postat av: Moa

no waaay att du hade ulf!! jag hade han

2008-12-10 @ 19:14:17
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Moa

mäh neje ! jag hade ulf.



hahahaha

2008-12-10 @ 21:05:40
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Moa

JAG

JAG

JAG



(Hahahaha men ärlgit, menar du på ensamlen?)

2008-12-10 @ 21:06:10
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Harri

hahaha xD BAsshunter thyresson :D

2008-12-11 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0