julavslutning & biljettbokning!

JAG HAR JULLOV! :D:D <3<3

Dagen började med en mycket uppskattad julshow made by sam treorna :) haha den rockade fett!
Sedan begav vi oss till ett klassrum och det blev mysipys med julmust och lussekusar made by Me & Moa :DD jag åt Gustafkusen och Moa åt Björnkusen :D (när jag säger kuse så tänker jag på snor... :S gud vad äckligt! det får jag sluta med!) Ni kanske undrar varför vi säger kuse och inte typ katt eller bulle :P det är för att i lussekuse-receptet stog det
"Knåda degen på ett mjölat bord och forma som kusar" xD ganska så jättekul faktiskt :D haha
Det blev julsånger också. Jag försökte förgäves sjunga alla alt-stämmor jag någonsin lärt mig på låtarna, man lär sig ganska många stämmor om man har gått på Karl Johan sen femman :P Karl Johan är en musikskola för de som inte fattade.

Ikväll blir det kumla för hela slanten :P heeh. Det ska bli kul. Julklappsbyte, man ska ha med sig en seriös och en oseriös present :D Min seriösa present skulle jag inte tacka nej.. inte den oseriösa heller för den delen :D haha den är ganska fin när jag tänker efter.. kanske inte så användbar men det gör inget.

Igår kom gymnasiekatalogen! HAH moa drog av en roligt citat: "eh... vilken fin min han fick till där" xD jag dog

Och en sak till: jag ringde till biljettbutiken i Örebro när jag kom hem från skolan och bokade en biljett till Mando Diaos spelning i Stockholm!! :D;D så sjukt taggad! Jag täkte vänta lite men eftersom att jag fick mitt försenade studiebidrag idag (det skulle ha kommit i slutet av november), och jag får nästa studiebidrag om typ två veckor så har jag faktiskt råd.
Jag ska ju försöka att gå på spelningarna i göteborg och lund också men götet krånglar lite :P jaja vi får se <3


den här vackra mannen kommer jag se <3 jag kan knappt fatta det :D

JULLOV
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahahhahahahahha KUSAR!!!!!!! <3 och ja, skolkatalogen var rolig. och du är rolig. och vi ska ses ikväll och ba parta fettet av oss :'D eller äta.

2008-12-18 @ 14:14:59
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

så braa!! jag fick en VIP-biljett igår kväll faktiskt! så lycklig :D

2008-12-18 @ 17:24:42
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0