Jag är sur!

Sugarplum Fairy ska förmodligen spela på Cozmoz i Borlänge på torsdag och det får man lixom reda på idag när man har så sjukt mycket annat att göra just den dagen (och så sjukt lite pengar)

menmen...
jag blev glad förut när jag sökte runt på olika festivaler i sommar och såg att Iggy Pop & The Stooges kommer till Putte :D
Jag är inte suuuperinsatt på dom men jag tycker att Iggy är sjukt kool och dom låtar jag har hört gillar jag :) och så är det ju inte jättevanligt att dom vistas i Sverige. Jag är jättepepp på festivalsommaren 2009 <333

Nu lyssnar jag på Pelles sommarsnack i P3 från förra året <3
Det är minnen! Jag kommer ihåg att jag satt o lyssnade på detta några dagar efter jag hade sett Hivesarna för första gången <3 "Det här ska bli en stund där jag berättar om ett av mina favoritämnen: Mig själv!" haha <3 det är ett av mina favoritämen också!




KUVÖS
KARIN

Kommentarer
Postat av: frida

the stooges<3

2008-12-02 @ 18:13:03
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Britta

Jag skulle vilja bo i Borlänge, och inte 45 mil där ifrån :/

2008-12-03 @ 16:35:21
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0