i won't sleep with my own demons

Stockholm med Moa igår :) Det var trevligt ;D haha men inte när mina dumma pengar var slut :( menmen sånt händer vell ;)

När vi klev av tåget från örebro (kumla i moas fall) gick vi  direkt till tunnelbanan och åkte till st eriksplan <3 :D haha mitt favvoställe i stockholm. Jag skulle försöka övertala den dumma mannen med posteraffären att ta ner en affisch till mig men den affären öppnade 12.. visaren stog på 10. Jag hade kollat ut en till koolismusikaffär i närheten så vi gick dit. dom öppnade 11.
Då gick vi till lekplatsen utanför björns lägenhet med tanken att han kanske skulle ut och slänga sopor eller nåt ;D haha
Efter en stund och ingen Björnspotting alls gick vi till ica. där jobbade en trevlig kille ;)
Efter det gick vi till Nostalgipalatset (koolismusikaffären) och dregglade över alla fina beatles vinyler.
Vi besökte Record Hunter också, där blev jag mycket glad för jag hittade en Long Before Rock 'n' Roll bildvinyl! :D den är sjuuuukt snygg! jag köpte också You Can't Steal My Love singeln :) <3
I posteraffären inhandlandes inget för han var fortafarande dum och ville inte ta ner snyggisaffischen.. "kom tillbaka efter nyår"

Gamla Stan!
två luffare på tunnelbanan öppnade Moas hallonsoda :S jag tänkte nästan säga: "ehm.. du vet vell att det där en HALLONSODA och inte en öl". Han såg ut som om han borstade tänderna med vodka eller nåt :S läskigt. Det såg också ut som hans käraste ägodel var hans kapsylöppnare, ärligt talat! han såg jättestolt ut när han tog fram den.
Vi strosade runt lite och gick in i världens koolaste t-shirtaffär. Jag köpte en grå tröja med Iggy Pop :D den var väldigt fin. Det tyckte hon som jobbade i affären också. Hon var typ kool och sa att den var snygg och jag ba (med världens töntigaste släpigaste röst) "jaaaa". haha tönt-karin.
Moa köpte röd/vita wayfarers :D snyggisar!!


sara ville att jag skulle lägga ut en bild på mina inköp... så jag gjorde det! ;)

resten av dagen bestog av att stå upp och äta pizza på kungshallen, få syn på Johan Palm, komma på att det inte alls var Johan Palm utan en tjej som såg ut som Johan Palm, vara kissenödig, bli kär i ett par skor, bli ledsen för pengarna som inte fanns, åka hem ;) hihi mycket trevlig dag som behövdes i vintermörkret.

Det blev många Björn moments (dock bara ett gustaf moment)




SEEYAH
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHHAH björnmoments<33333



dagen rockade FETT. Och luffaren, fy vad jag skrattade när jag läste det där HAHA. Och hans älskarinna utan tänder :''''''''s fetläskig.



DU ÄR SÅÅÅ KOOLIS med din tröja och skivor och allt, PUSS :D

2008-12-28 @ 15:35:25
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sara

fint inköp :D haha

2008-12-29 @ 06:40:45
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0