Give Me Fire Tour!

JAG SKA SE MANDO DIAO! :D jag tror faktiskt att jag fick en mini-hjärtattack när jag läste att dom ska ha tre spelningar i Sverige i April! :D <3 23,24,25 April! Jag ska gå på alla!
Jag har faktiskt inte sett mando en enda gång :'( ni anar inte hur glad och spänd och galet nervös jag är!! :D:D Jag kommer se Gustaf Norén på riktigt! :O



oj vad töntig jag lät där. men ärligt: jag dör! Detta kommer bli så jävla stort för mig

Jaja haha till dagen: Idag var det värsta julfaktorn på engelskan :D vi lyssnade på julmusik, sjöng en jullåt och såg Mr. Beans jul :D filmen var dock tragiskt dålig.. men jag fick julkänsla!
jag hade planerat att baka julgodis när jag kom hem men så slog jag på datorn och möttes av nyheten :D då kunde jag inte koncentrera mig på någonting annat :D haha för att lugna ner mig slog jag in några julklappar :P dom blev inte så fina. helt slarviga och snören gick sönder och sånt ;) men det gör inget.. det är ju inte jag som ska få dom ^^ skoja

men pengar.. <3 i miss you my sweet money!

LÄNGTAN
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA "det är ju inte jag som ska få dom"





vi kommer dansa fettet av oss på varje spelning<3

2008-12-15 @ 18:52:23
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

haha hur mkt kostar spelningarna?

blir de inte pankhet?:D

2008-12-15 @ 20:01:35
Postat av: skentrevlig

Åh hej karin nu kommer jag med ett till inlägg i din blogg!

Alltså, the hives o cyndi lauper låten, jag har letat mig gul och blå efter den! (tänke göra en skiva till en vän i julklapp men får inte tag på den) du skulle vara min störta hjälte och räddare i nöden om du kunde hjälpa mig!! maila mig gärna, vill inte att hon ska se dethär :P (antyder till något olagligt här ja, typ via msn, but i can pay you back, promise!) gud vad desperat jag låter.. men ja, det är jag!

2008-12-22 @ 01:02:36
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jag heter Sarah förresten:P Min mail är sarah.s[email protected]

god jul och kram!

2008-12-22 @ 01:04:00
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

oj när man skriver mailen i kommentarer så syns inte undersräcken. ska vara ett understäck mellan sarah.s och 1990.. fan vad det känns som jag spammar.. sorry! min mail ska nog synas i dina arkiverade kommentarer annars :D

2008-12-22 @ 01:11:00
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0