Dom Kallar Oss Artister

wawawewa, nu sitter jag och Moa här och skriver lite blogg sådär innan franskan :P franskan dödar mig förresten..

EN PÅMINNELSE!
Ikväll, tonight (sen kan jag inga fler språk, men ni fattar vell)
The Hives!, "Dom Kallar Oss Artister", 21.00, SVT1
Moa, Julia & jag kommer kanske vara med, vi blev iallafall filmade fett mycket :D haha

Vi har redan tvingat typ hela våran klass att kolla ;) det kommer bli bäst! <3 Världens bästa konsert med världens bästa band, och jag får uppleva det igen :D jag kommer gråta, jag lovar <3

The Hives äntrar scenen på Grönan och jag dog <3



Jag älskar Hives och jag älskar pelle och ååh <3

jag ska förövrigt gå på stan för första gången på 100000år idag :D haha men fan nu kom jag på att jag glömde mina pengar hemma (smart) jaja jag ska iallafall kolla på strumpbyxor. inte för att jag behöver det men det är fint :D haha

HIVES
KARIN

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

jag kommer sitta bänkad! helt klart. hoppas de inte filmar publiken, då är jag körd x) kännde mig väldans galen där. pelle var bara lite för fantastisk, lite mer än jag klarar av liksom :P

2008-12-09 @ 17:16:47
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: haha, jaa det har jag fakiskt! :D Det var en "kung-fu" kondom. Det stog det på. Han tyckte att det var skoj och visade Carlos och några andra. Sen sa han att den kunde vara bra att ha och så stoppade han den i sin kavajficka xD



(senare använde vi den tillsammans såklart..)

2008-12-09 @ 20:57:10
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0