Dixgård eller Dixågrd?

Igår kom Moa hit, vi bytte julklappar :D
Jag fick världens bästa/finaste/vackraste/roligaste presenter :D:D Moa fick inte så fina presenter för jag är inte så skillad på att ge bort saker. bara få saker ;D hahha

Jag fick iallafall en fet stor affisch på Gustaf som Moa hade beställt :D:D::D den är så himla fin, jag älskar den! Och till den var det en liten pratbubbla med en fin text :D haha
"förlåt för att jag blev så suddig" xD <3
Den sitter ovanför min säng och varje gång jag går förbi mitt rum måste jag stanna upp och kolla på den :D haha
Jag fick också en bok med Jan Stenmark bilder :D för den som inte vet så är Jan Stenmark kung!



nu kommer jag till dagens rubrik: "Dixgård eller Dixågrd?"
igår gjorde vi upptäckten att på God Knows EPn har dom stavat Björns efternamn fel :D
haha lite kul


Idag ska jag åka upp till stan en sväng och köpa skruvar till mina Vinyl-hyllor som jag fick i julklapp :) När jag har fått upp dom ska jag ge en liten rundtur i mitt rum för den som är intresserad ;P hehee
Jag upptäckte en till grej igår :P Min(/mammas) Stones-LP som ligger i mitt rum och som jag inte riktigt har haft tid att lyssna på är tydligen en liveskiva :D fett! jag lyssnade på den i morse och blev glad :)

jag bjuder på en gammal Jan Stenmark klassiker x) <3


förlåt ifall det här inlägget blev lite rörigt.. det var inte meningen :P

MUMS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHHAHHA ALLTSÅ JAN <3



och du är visst skillad!!! jag älskar min bjöörni. Och min kändisbok :D det är fetroligast!



Dixågrd var kul. Jag dog. Och jag träffade dig på stan. Det var skönt och bra för jag var en aning sur på mitt andra sällskap, som du kanske märkte, litegrann, haha. :c fick inte ens skivan!! UH DÖ



mums

karin

2008-12-29 @ 20:48:00
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltså Guud! Kolla på Gustaf! Han typ bara suger in en med blicken! Heeeting :D

2008-12-29 @ 21:05:52
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Britta

ÅÅ, Jaaa Gustens blick...

2008-12-29 @ 21:14:53
URL: http://mittsko.blogg.se/
Postat av: sara

svar: wohooo :D ja, man får ju ställa upp lixom :D haha

2008-12-29 @ 22:48:34
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0