BOB DYLAN, Sverige, Mars, I'll Be There!

Bob Dylan kommer till Sverige i vår!
Första konserten är på Globen i Stockholm den 23 mars, följt av Kinnarps Arena i Jönköping den 27 mars och avslutningsvis Malmö Arena den 28 mars.


Jag dör! <3 Detta är stort!
Moa kom springande till mej idag som en liten mupp och skrek: jag måste ha en kram!! först trodde jag att hon hade fått cancer eller nåt för dt var en hejdundrande kram. Jag frågade: vad har hänt, ska du dö?? DÅ visade hon mig smset!! Bob Dylan Till Sverige I Mars! Jag grät. Det var andra gången i mitt liv som jag gråtit av lycka, första gången var innan Hives på Grönan och jag såg Pelle irl :D men ärligt! kosta vad det kosta vill! jag ska vara där!


<3<3

Nu fick jag lust att gråta igen.. dock inte av lycka utan av besvikelse, ilska & sorg.
Mandos kommande turné.. Nu är det tydligen såhär att om man har lyckats samla in 10 000 citizens poäng så kan man köpa VIP biljetter till konserterna.. jag hatar denna nyhet! Anledning: jag har bara 2450 poäng!! :'( jag vill dö! (nej jag skoja)

LOVE/HATE
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

DETSPELARINGENROLLMEDVIPGREJENNUFÖRJAGSKASEBOBDYLANOCHDETÄRDETENDASOMSPELARROLLNU

2008-12-05 @ 09:05:13
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0