And I'm dreaming 'bout times, times that are gone

jag drömde världens knäppaste dröm inatt! :O

Drömmen bröjade med att jag var i grekland med några andra och jag hade typ en övervakare eftersom att jag fastade och fick inte äta nån mat. Men så åt jag en liten kola och alla typ hatade mig.
Sen övergick det till att jag var tillsammans med Björn Dixgård och vi var typ på semester med Gustaf och han tjej som han hatade. Dom gjorde slut och jag typ var otrogen mot Björn med Gustaf för att jag var mer kär i Gustaf :D haha
Sen övergick det till att Gustaf och Björn typ tävlade mot varandra om mig i en danstävling, Björn vann över Gustaf och jag blev besviken för jag var ju mer kär i Gusten. Björn gjorde tillochmen värsta volterna :D haha det var lite knäppt ;) <3

Men det knäppaste med drömmar är ju att allting känns normalt medans man sover :D det är när man vaknar som man kommer på att det var lite overkligt :P


drömmens huvudinnehavare <3

Kommentarer
Postat av: skentrevlig

hahah skrattade högt när jag läste det här! man tycker ju verkligen att såna saker i drömmar är helt normala, men sen vaknar man och inser hur sjukt (och tyvärr inte sant) det är hehe ;D

2008-12-21 @ 19:16:43
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0