all we need is music!

Idag Idag Idag Idag har mamma köpt min julklapp från pappa :D haha (invecklat) men jaja heh mamma skämde såklart ut mej för snyggingen som jobbar på Jam! ställde sånna där självklara frågor som hon lika gärna kunde ha frågat mej -.- men jag ska inte gnälla hon betalade ju ;) Det kommer iallafall blir den bästa julen på länge <3

Jag bjuder på tre av mina absoluta favorit-videos just nu! Man blir så sjukt glad av dom!
Jättehärliga och somriga och mums <3 (dancing in the street kanske inte är supersomrig men dom har koola kläder på sig <3)
Jag vill ha sommar nu <3
Jag vill ta en roadtrip med Gustaf, Jag vill dansa med Mick & jag vill stå under Victors paraply :D <3

Dancing in the Street - David Bowie & Mick Jagger
 

The Wildfire (if it was true) - Mando Diao


Bus Stop - Sugarplum Fairy


LOVE
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

jag vill också dansa med mick. åh



MÄH JAG SKÄMDE JU UT MIG FÖR HAN och bara "tja jag spelar piano" och han bara "kolla på den här!!!" och jag bara "hehhh"



hahaha

2008-12-01 @ 22:30:02
URL: http://noparty.blogg
Postat av: Britta

Hoho, jag har haft mardrömar om ''Dancing in the Street'' Jag gillar båda, fast inte i den videon.

;)

2008-12-02 @ 16:41:38
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0