oh, you make me dissy!

jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår :/
orkade inte blogga innan jag hade gått på bio och när jag kom hem var jag  dundertrött så då passade det sej inte heller :P
jaja nu är jag här iallafall!

Bion igår var JÄTTELÄSKIG! :O shieze! om du vill dö, gå på Barnhemmet :O nämen ärligt, jätteläbbig. Härdaefter ska jag nog satsa på filmer som inte handlar om döda barn ;P
Ska kanske gå på The Dark Knight denna veckan också :) (Y) det ser vi fram emot!

Shit vilket oväder det var igår :O:O inget solarväder här inte. jag sprang till bilen och endå såg jag ut som en dränkt katt :P Inte så skojj :P

*rubriken har för övrigt ingenting med hur jag känner mej* :P

BYYYYYYE
KARIN

Kommentarer
Postat av: helga

du går ju alltid på bio :P

2008-08-05 @ 18:53:48
URL: http://helgalundberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0