night is dark and day is light

HOLA

idag (efter att mamma hade ställt väckarklockan, TACK) kastade jag och sandra oss på cykeln och trampade hem till Hanna för att betala och mottaga hennes (eller numera mammas) Coldplay-biljett :) yeye.. de ska bli sköjj! nu håller jag bara tummarna för att de spelar The Scientist! hoppas vi får ett hotellrum nu. då blire perfa! :D
Efter en förvirrande cykelpump trampade vi vidare till ekershallen för att införskaffa oss lite fika, det blev chokladwienerbröd (oj vad Nyttigt) men dock såå gott ;)<3 sen tog vi med vårat fika o begav oss hem till pappa. Där träffade jag Vera och fick lite filmer (pappa köper en film, tittar på den en gång och senså ligger dne där o möglar).
Runt tre åkte vi upp till stalet och tog in Cosmos & Totte. Sen kom Frida upp till stallet, då gick vi ut med Sandra o Cocco och snacka om luciashowen. Vi har MASSOR att säja på tisdag ;) haha

Förresten träffade jag världens sötaste hund idag! En strävhårig tax-valp som heter Stygge :D <3 den var jättetrött så den lade sej ner stup i kvarten och typ somna :D och senså på förmiddagen hade den tydligen ätit upp en groda :O haha

Nu har jag inte så mycket mer att säja :P

HUGS & KISSES
KARIN

Kommentarer
Postat av: helga

vi har också massor av idér till showen ;)

2008-08-07 @ 11:31:25
URL: http://helgalundberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0