I keep my eyes wide open all the time

Jag tänkte inleda detta inlägg med ett skämt, typ en isbrytare ;) haha

Det var en gång en BAJSkorv o en diarreklump,
då fråga diarreklumpen får ja va me på fotboll,
Neej det är bara för hårda killar !

Nu är jag tvungen att nämna att det var Sara som skickade detta skämt till mej och alltså lyste upp min normalt så gråa och trista vardag ;)

Nu har jag inte bloggat på typ en dag :D haha eller nåt sånt, jag är inte så insatt!
men jaja jag är nästan sjuk och inte så glad så jag skulle säkert bara få er att börja grina eller nåt sånt :P
Jag gör inte så mycket på dagarna.. idag var jag i stallet i typ en timma sen förvandlades Sandra till största dissreN så jag blev sur och åkte hem :P
Igår vare fälttävlansmöte, det är alltså välttävlan på Söndag :P wohoo detta har Ulf väntat på hela året ;) han är som ett barn på julafton.

Snart ska jag åka o shoppa mat med mamma så jag pallar inte blogga mer :P
BYYE
KARIN


cosmos fick vara med här på ett hörn <3


Kommentarer
Postat av: sara

haha, ulf som ett barn på julafton :D haha! men elr hur skämtet e äckligt skoj! :D

2008-08-08 @ 19:14:40
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: nathalie

hahaha, de var faktiskt lite kul! :)

2008-08-10 @ 22:17:48
URL: http://sotchoku.blogspot.com/
Postat av: nathalie

hahaha, de var faktiskt lite kul! :)

2008-08-10 @ 22:18:43
URL: http://sotchoku.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0