congratzz!"!

tjaaaaabbba!!

idag fyller en viss kvinna år. Självaste Madonna fyller 50!
inte för att jag är hennes största fan men jag måste ju erkänna att hon är duktig! hållit på i 30år och ändrat stilar hit och dit, men hon klarar ju av varje stil. allt från country till goth :D haha

Idag hade jag skojj i stallet :P
i morse jobbade jag.. inte så farligt som jag trodde det skulle vara efter en hel sommar utan att behöva stiga upp klockan5.. :)
Sedan runt tre bar det av till stallet igen för inplockning av hästar samt att göra Cosmos tävlingsklar :) det är ju täävling imorron i karlskoga :))
Anna och Don skulle ut på en picnick, så jag hänkade på! (allt för ett ynka digestivekex) de va asmysigt :) vi satt i gräset på åkern o fikade och Don stog brevid o beta :)<3


anna tuggar på en macka i gräset


don amigo


annas übersnygga stallväska <3

jaja nu måste jag hoppa i säng snart för jag ska ju upp übertidigt imorron igen.. jaja

HEEJDÅÅ
KARIN

Kommentarer
Postat av: sara

digestive, :D haha ja hoppas de påminner om något mer än bara kexet :D

2008-08-16 @ 22:21:53
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: helga

haha, anna o don är knasiga ;)

2008-08-16 @ 22:49:05
URL: http://helgalundberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0