come out, come out wherever you are..

öjöjöj vad trött jag har varit idag.. beror nog på det trista vädret. Har varit sömnig precis hela dagen och glott på film nästan hela dagen..  de blev The Deer Hunter & The Stepford Wifes! ;) men det är ju så sjuk skönt o inte göra någonting över huvud taget :p även om man blir rätt så rastlös.

Klockan fyra cyklade jag dock upp till stallet för en halvtimmes jobb.. bara 50 spänn men wtf. Vi tog in Cayenne, Renzia, Royal, Jerry & Charlie. Renzias grimma hade gått sönder så jag ledde henne på ett väldigt kreativt sätt :P pallar inte förklara :D
Imorron blire biiio med natta :) <3 Barnhemmet

Nu ska jag äta Mcdonalds-mat :P McBean! wohoo :P
fan nu blev det här typ världens kortaste inlägg.. men vafan :D haha


SEEYAH
KARIN

Kommentarer
Postat av: jossan

Karin jag är besviken på dig :O

2008-08-03 @ 20:13:45
URL: http://jossan.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0