becaus youre mine i walk the line!

seså nu sitter jag här med min sodastreamade cola :) men det är lite ledsamt för jag är sugen på riktig cola.. :/ jaja jag får väll sticka ner ett sugrör så lyser det upp det hela lite ;)

Imorron ska jag börja med GI :D haha skrämmande de påminner mej om IG :O ;)
som Sandra sa om Sara o mej: Naturliga fruktjuicer, vi är på väg!
hahahaa :D

nästa vecka händer det grejjer hörrni!
på Måndag börjar jag på en helt ny skola :O:O Risbergska! lääääskigt juue!
men de ska vell gå bra hoppas vi :)
och senså på Torsdag ska jag börja i Torsdagsgruppen igen :D happyfaces ;)

HAPPYFACES
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

JOHNNY CAAAAAAAAASH JU <3

2008-08-19 @ 22:04:58
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0