a monkey needs to dance and so do you

tjuhuu! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Man Must Dance med Johnossi <3
och samtidigt undrar jag varför jag inte har lyssnat på dom på några veckor.. :/ hmm.. men dom e verkligen jättebra <3
Nu slog det över till Summerbreeze fortfarande med Johnossi! muums

Igår vare skojj :) förutom i stallet då.. där var alla lite halvt osociala.. :/
Men halv 6 mötte jag saaara danielsson för vi skulle shoppa loss onyttigheter till filmkvällen :D haha Har inte hunnit påbörja GI än ;)
Nämen sen runt 6snåret kom Märta och Frida infladdrande och vi slog på The Deer Hunter! :) muahaha
Bäst & Puss & Kram & Kyss & Goddag på den filmen <333
sen för att lätta upp den sorgliga stämningen såg vi Alvin & Gänget <3<3<3<3<3 :D hhaahaha THEODORE<3 jag säjer bara det! 'den lilla tjocka' var suuuupersöööt <3



idag ska jag bara åka till stallet o inge mer tror jag.. jag orkar inte när de e så tråkigt väder :/

JUICY
KARIN

Kommentarer
Postat av: Sara

bääääästa filmerna <3 haha å ja hade ju deer hunter hemma också :D asså alvin å gänget haha ja börja gråta för dom va så söta <33 haha pusselipuss på filmerna <3

2008-08-14 @ 12:28:47
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Moa

johnossi. johnossi johnossi JOHNOSSIIIII !!!!!!!!

2008-08-19 @ 22:06:01
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0